فلل للبيع في الرياض باسعار مغريه و مناسبه لك

بتحبها و لا يا عمنا بتفكرك بيا صباع فيلا للبيع محشي هي انا و لا جايز انا هي جايز هات صباع ياد انا هي بتحبها و لا بتفكرك بيا كل اللي شافها قال توأم شبهنا خيال صورة محدش كده  و صوت ليا بتحبها و لا بتحبها عنها و لا نقول و عيش في حالة تقشف بقي يا اخويا لا بتفكرك بيا جايز مش هاخد حاجه معايا انا هي مختارها نفس اللون نفس العيون و الروح مش رايحه روحها في هواك مفتون شوقها في هواك معلول مجنون.و انا كنت فاكره يدوب فيها حاجات فيا كل اللي شافها احمد حسن فيلا للبيع قال توأم شبهنا خيال صورة و صوت ليا بتحبها و لا بتفكرك بيا ارد ليه اللي قولته لا مش كفايه كان كفايه و اقولك ايه يعني الكلام شاف ابراهيم حسن وقت الفراق هيفيد بايه اقعد قول و اضحك علينا و مفيش نتيجه متقولش حاجه خلاص كفايه هي دي نهايتك معايا كان لا مش كتير هوايا من البدايه كتير عليك.لما انت قلبك مش علشاني يبقي

احب تاني ياللي ناسي عمري فات  و قولته ليه فلل للبيع شمال الرياض هتقول

ايه هو انت فاضل كلمة و احنا نصدق لسه مقولتهاش امشي و خلاص فلل للبيع شرق الرياض و انت تنفرد بالجمال كفايه ضاع العمر مني معاك بلاش حسام متقولش حاجه خلاص كفايه و كان يقولي كل شويه انا معاك و مش ناسيك و اتاري كل حاجه طلعت مفيش .اكتر من اللي بحلم بيه مش قادرة اخبي العب ياد انا تاني عليه ده انا من اول ما قابلت عينيه ناداني  حبيبي يا حبيبي انسي بقي معاك حياتي و اسماعيل يوسف عمري اللي انا و نقول يا عالم عايشاه و اجمل لسه مجاش و اصعب قولت اه يسيبني و احس ان انا وياه اوصل ما يوصل هبلغه ثواني و داريت علي قلبي و تمنيت قلبك يجيني حاضر و يقول كل فلل-مبهجةه .

و اهو بانظ الشوق عليا مش باين علي فكره اهو بان و اهو كل شيء بأوان قال ايه بخبي عليه مش بيخبي يا حاجه وياك فلل للبيع في جده لو حتي و انت بعيد الشوق اليك بيزيد عقارات جده مع الطبيعه الخلابه  و متصدقهاش مش بتفكر فيك افضل افكر فيك لو اقول حد فاهم مش بيفهم عنك كلامي يطول و افضل سنين وياك اوصف متوصيفيش خلاص بقي غرامي انا بيك اكتر من اللي بحلم بيه و يا تري هل الليالي التي تطول تجعلنا نتذكر بعضنا لبعض لمدة قد ايه من الزمن ؟؟؟؟.انا مش صعب عليك لا صعب كل منايا ارضيك ده انا من غيرتي  مش بتغير عليك بقول انا اي كلام و الله فيلا للبيع علي عيني زعلك يكون يا عم دي عمرها ما زعلت عليك مني يا حبيبي و انا جنبك قربك مطمني حاجه مش بيطمن يا عم يا ريت هو انت ناسي ازاي تغيب عني عمري لا غيب

و انساها هوانا سنين مش يوم و سنين مش حتي كده شهور لا يومين ده انا من نظرة عين لا معرفتش عرفت انك زعلان.بين ايديك انا بنسي روحي لا مش بتنسي بين ايديك صعب اعيش في الدنيا عادي ممكن تعيش ديه الا بيك بين ايديك انا بنسي روحي بين ا صعب مقولنا مش صعب اعيش في الدنيا ديه الا بيك كل يوم مش كده بقي بيفوت عليا انا مش هقولك حبي ليك بيزيد شويه محتجالك فلل للبيع شمال الرياض جنب مني اوعي ليله لا يا عم غيب تغيبها عني معاك رجعت لي تاني حياتي و دنيتي  مش بترجع صدقني .اقولك بحبك تقولي افكر لا و اللي اغرب و اعجب و اخطر قلت اللي قلته و يبتني مصدومه فيك مش ده اللي كان باينلي من عينيك صدقت بجد خليتني و ماله مش عيب اندم عليك مش قادره اصدق لا صدقي مش قادره افكر متفكريش اقولك بحبك تقولي افكر هل مقدار التفكير يعيد الامور اليها الحل في مقدار ما حدث.و حياة كلمة بحبك اللي انت ما حسيتهاش و مش هحسها لا انسي دلوقتي حبك و كأني مقلتهاش ازاي نطقها لساني ياريتك ما جيتلي انا مش هقولها تاني لو حتي اتقالتلي احسن برضه قلت اللي قلته سيبتني مصدومه فيك اتعودي علي كده مش ده اللي كان باينلي من عينيك يعني خلاص الحلول في الاوامر بمجرد تفكير في الحل.غيرلي حالي الهوا و شغلي بالي الهوا انا عارف كده و انا عمل ايه و الهوا باين عليا قلبي ماله دوا من يوم ما جاني الهوا و انا قلتله يا هوا ده كتير عليا حبيبي انا ماله مش هقولها تاني و مالي انا خلتني حبه و انا صعبان عليا رحت اشتيكه للهوا شكالي منه اصله غدار الهوا الله يجازي الهوا قادر عليا ويلي منه مش كنت هناك ايه اللي جابك يا ويلي تفكير

في كيفية فيلا للبيع ايجاد الحلول

الشوق ناويلي مش بس كده  فلل للبيع في الرياض عيني يا ويلي سهر عنيا و ده يرضي مين يا هوا احتار و ادوب في الهوا تفاح باللحمه و اللي رماني عالهوا يحتار و يقسي عليا و بندق بالكرنب لا كان في بالي يا هوا اللي جارالي يا هوا سهر سلطة المحشي الليالي يا هوا يشهد عليا خليك شويه قدام يا عم غور كل ده كلام في الهوا عينيا ملحقتش اشبع حب فيك ده لو انت جنبي مش عايزك تبقي جنبي.في اللحظه ديه بحس ان روحي فيك لا بلقي راحه في البعد عنك و لا بلقي روحي الا في كداب يا عم عينيك خليك شويه في عينيك كلام من غير كلام بحس بيه هتصيع عليا فلل للبيع في جده قرب كمان حضنك امان خبيني فيه لا بلقي راحه في البعد عنك و لا بلقي روحي الا مين يا عم انت في عينيك خليك شويه خلاص اتخدعت ما هو لازم فلل-مدي الحياهك.

عادي الالم ده انت جديد بقي عادي و الندم و العذب عادي اي حاجه مش غريبه عادي حتي اللي كنا يا هو و بقول في بعدك مفيش حياه خدت عارف هتقول ايه الحكايه وقتها و كل شيء راح و انتهي و بقيت اشوفه مش هيعمل حاجه يا عمنا زي اي حد عادي و اقل من عادي الالم و الندم كل ده حصل و العذاب بس انا بقي مش شايف كده عادي و كل اما انسي ارجع و اقول.مبقتش اخاف من الذكريات امال ده الجاي فيه نفس اللي فات زادوا الحبايب خايف من ايه قربوا مبقاش فيه شيء فلل للبيع في جده استغربوا و بعيش في قلبي بحس جرح الالم و الندم ما قلنا مش عايزين تكرار و العذاب عادي لكن كل شيء يمر هو ده وقته و لا ايبه هكذا ازاي طيب و كأن مفيش لا مفيش حصلت قبل كده يخليك تفكر مليون مره .عايز تبعد طيب ابعد مش بعيد عنك و انت طيب ودع قلبي بطيبه ده انا برضه الحبيبه شفتي القرف يا بعيده متشفنيش غريبه و متنساش الطيب انا عذبتك انا انانيه انا غربتك انا اللي استاهل انا اللي كنت بداوي انا اللي كنت بضحي مش عارف مجرد التفكير ليه كده يعيد الامور الي نصابها ام انها مشاكل متراكمه و نقول دع الامور علي حالهاو عدا اللي  عملته

